آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

رویای لحظه های با تو بودن

1392/2/8 11:25
نویسنده : آرزو و حامد
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

چند وقتی هست که خیلی فکر و خیال میکنم. 

مثلا اینکه میتونم مادر خوبی برات باشم ؟ یا اینکه میتونم خوب بزرگت 

کنم و البته بابایی هم نقش مهمی این وسط داره و از اولش هم هر کاری

در توانش بوده برای من و تو انجام داده و چیزی نبوده که بخوام و برام

مهیا نکنه.خدا به بابای گلت هم سلامتی بده.

کاش همدم مون بشی و بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم.

شاید برای این حرف ها زود باشه ولی خواستم حال و روز این روزهام

رو برات ثبت کنم.

همین که خدا من و بابایی رو لایق دونسته که فرشته ای مثل 

تو رو بهمون داده روزی هزار بار شکرش میکنیم.

نیومده شدی همه زندگی و دنیای ما

پسرم همیشه دوستت خواهیم داشت

قربون تک تک نفس هات بشم ...عسل ماماننننننننننننننننننننننننن

الان تو دلم اینجوری هستی گلم :

در هفته 28 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیجان
16 اردیبهشت 92 9:24
من یکی که مطمئنم تو مادر بسیار خوبی هستی از همین الان عزیزم پسر گلتم همیشه به تو خواهد بالید ایشالله خدا برای هم حفظتون کنه