آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

بیست و هفت ماهگی

1394/8/4 11:13
نویسنده : آرزو و حامد
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

گل پسر مامان دیگه برای خودش مردی شده ...هنوز کامل حرف نمیزنه و بیشتر کلمه

میگه ولی تمام تلاشش رو میکنه که منظورش رو بفهمونه ...

تو این مدت دو بار یک روزه سفر شمال رفتیم که اولی خیلی بد بود چون من و پسرم

مریض شدیم و همش اونجا تب داشت و خاطره بدی شد ولی عوضش دومیش که با

دوستان نینی سایتی رفتیم خیلی خوب بود و خوش گذشت و تلافی قبلی درامد

پسرم این روزها دوست داشتنی تر از همیشه است و من و بابایی مثل همیشه

عاشقشیم

خدا همه نینی ها رو حفظ کنه

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

(hamid(sogand
4 آبان 94 11:31
اگر یاد کسی هستیم این هنـر اوست ، نه هنـر ما ...! چقـدر زیبـاست کسـی را دوســت بـداریـم نـه برای نیــاز ... نـه از روی اجبــار ... و نـه از روی تنهایـی ... فقـط بـرای اینـکه ارزشـش را دارد
مونا مامان ایلیاجون
19 آبان 94 12:36
سلام ماشاالله عزیزم چقد شیرین شدی عسل شدی مردی شدی دوستتون دارم
مامان موناوبابامیثم
22 آذر 94 0:56
سلام ماشالله ماشالله هرروز شیرین تر عسلی شده اقا شدن این بچه ها اینم تلفن من ادم کنید توتلگرام مردادیا 09188169640 به اسم پارمیدا
مامان موناوبابامیثم
7 دی 94 0:33
مرسی ارزو جون ممنون ازدعوتت این هفته اینترنت وای فای ندارم حتما چک میکنم بازم تشکر ارتاعسلی عزیزم روهم ببوس