آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

قلقلی مامان و بابایی

1392/2/23 7:45
نویسنده : آرزو و حامد
234 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر خوشگلم قلب
 

امروز که دارم مینویسم 29 هفته و 5 روز هست که تو دلم هستی 
و هر روز صبح قل میخوری یا در میزنی یعنی مامانی پاشو صبحانه 
بخور من گشنمه ....قربونت برم قلقلی من... خدا کنه وقتی که 
دنیا اومدی هم خوش غذا باشی و خوب بخوری تا بزرگ بشی مرد کوچک من.
دیشب کلی برای بابایی دلبری کردی و حسابی تکون خوردی و زیر 
دستش مانور اجرا کردی...صدای بابایی رو میشناسی گلم.
دیگه چیزی نمونده که بیای بغلمون ولی انگار هر چی به
 آخر نزدیک میشیم روزها دیرتر میگذره.
بی صبرانه منتظرت هستیم فرشته کوچکم.

پسرم دخترکش میشه
نیشخند


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی شایان(زهرا)
26 اردیبهشت 92 19:08
به سلامتی دنیا بیاریش ان شالله...
پارمیدا
7 مرداد 92 16:39
سلام ارزوک عزیز اینقدربه این عکس نگاه کردی اخرش پسرت مثل همین شد سیب هاکارخودشوکرد
مامان امیرحسین
20 مرداد 92 1:16
ای جانم چه قدر گل پسرتون نازه دقیقا مثل این عکس بور شده و دختر کش خدا حفظش کنه.