آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

مرد کوچیک ما

1392/1/30 13:07
نویسنده : آرزو و حامد
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم

خوبی؟اون تو خوش میگذره؟

دیروز من و تو رفتیم بیرون ناهار با کلی مامان های خوشگل و نینی های

ناز که مثل تو توی دل مامانشون بودن و به من خیییییییییلی خوش گذشت.

فکر کنم به تو هم خوش گذشت عزیز دلم.

بعضی وقت ها وقتی کم تکون میخوری نگرانت میشم البته میدونم که تو هم

لالا میکنی و استراحت میکنی نفس مامان ...قربون اون پاهای خوشگلت بشم

که مثانه مامان رو دوست نداری و هی پاتو روش فشار میدی جیگرررررر

انقدر بهت فکر میکنم که خدا میدونه تو همه لحظه هام بهت فکر میکنم

حتی تو خوابم همش فکر توام....البته فکر کنم تو این 6 ماه فقط 4 شب تخت 

خوابیدم ولی فدای سرت ...تو ارزش همه سختی ها رو داری مرد کوچیک من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نازنین
2 اردیبهشت 92 9:52
عزیزم ناهار به یاد ماندنی در کنارت داشتیم دختر منم بود آرتای عزیزم به امید دیدار روی ماه شماها روزها و شب ها رو می شماریم دوست دارم کوچولوی دوست داشتنی با اون عکسی که انداخته بودی شصت در دهاننننننننننننن عزیزم