آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

بیست و یک ماهگی

1394/1/26 11:52
نویسنده : آرزو و حامد
742 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسر گلم 21 ماهه شدی و خیلی بیشتر از همیشه شیرین شدی..

از دست شما همه کابینت ها رو قفل زدیم ولی یکی بازه که توش 

کنکاش کنی.

متاسفانه وزنگیری خوبی نداری ولی خدا رو شکر وروجک بلای مامانی.

عاشق اینی که تو خیابون خودت راه بری فقطم تو جهتی که خودت دوست 

داری که این کمی مشکله و هر جا امکانش نیست.

شیرت رو کم کردم ولی هنوز قطع نکردم و خیلی سخته و بیشتر

به خودم سخت مبگذره خیلی باهات انس گرفتم امیدوارم اینم به 

خوبی بگذره و تو هم همکاری کنی عزیز مامان.

تو عید بابایی میبردت پارک و سرسره و تاب سواری میکردی و خیلی

هم دوست داشتی عزیز دلم

چقدر زود میگذره این روزها و چشم بر هم بزارم دو ساله شدی

خدا رو هزاران بار شکر برای داشتنت.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا( ارزو)
30 فروردین 94 16:05
سلام عزیزم مرسی که سر میزنی ماشالا چه قد آقا شده ببوسش از طرف من و ایلیا
ĸoѕαr
5 اردیبهشت 94 14:26
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا