آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

هجده ماهگی

1393/11/22 13:24
نویسنده : آرزو و حامد
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

پسرم خیلی وقته برات ننوشتم که علت های زیادی داره و از همه مهمتر

اینه که نمیزاری دست به لپ تاپ بزنم ...

گل پسرم واکسن هجده ماهگی خیلی اذیتت کرد ولی خدا رو شکر گذشت.

الان یک ماهی میشه که راه افتادی و دیگه دوست داری تو خیابونم راه بری

و هیچ کس هم دستت رو نگیره و همون مسیری هم که دوست داری میخوای

بری... باید اعتراف کنم هیچ چیز مثل دیدن اولین قدم هات برام لذت بخش نبود

خیلی صحنه قشنگیه و خدا رو هزاران بار بابتش شکر میکنم و بابت وجود نازنینت.

چند کلمه ای هم حرف میزنی ولی بیشتر با اشاره کردن منظورت رو میرسونی.

الان که نگاه میکنم میبینم خیلی روزها داره زود میگذره و تو داری بزرگ میشی

و این روزها قشنگ ترین و با ارزش ترین روزهای زندگی من و باباست.

سعی میکنم زودتر وبلاگت رو به روز کنم گل من.

خیلی دوست داریم عزیز مامان و بابا

پسندها (2)

نظرات (5)

سحر
22 بهمن 93 13:35
سلام ابیجی زنده باشه براتsahar2014Y.mihanblog.com ممنون میشم ب منم سر بزنی
سپیده
22 بهمن 93 13:37
سلام راه رفتنت آرتای عزیز مبارک باشه ماشالله خیییییییلی گله صدقه فراموش نشه به وب نی نی مثبت منم سر بزنید خوشحال میشم ضرری نداره حتما نظر بدهید
با خانواده تان در فروشگاه بانوان دیدن فرمائید
22 بهمن 93 13:45
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو برای شما بگم که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا در اینترنت گول سایتهای کلاهبردار رو نخوری عزیزم. قشنگ دست مامان و بابا رو بگیر و بیا تو این فروشگاه ها یه چرخی بزن ... فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی http://woman.dayanshop.com/ حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
زهرا مامان شایان کوچولو
27 بهمن 93 14:47
سلام.راه رفتنت مبارک عزیزم.چقدر بزرگ شدی هزار مشالله...خدا حفظت کنه جیگر خاله
مامان ایلیا( ارزو)
29 بهمن 93 0:38
سلام اقا ارتا شما هم مثل ایلیا نمیزاری ما بیایم وبلاگتونو اپ کنیم خیلی بلا شدید دلم تنگ شده بود ببوسش