آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

هفت ماهگی

1392/12/8 21:44
نویسنده : آرزو و حامد
593 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم

تاخیرم در به روز کردن وبلاگت به خاطر نقص فنی بود !

متاسفانه وزن گیری ات این ماه خیلی بد بود فقط 100 گرم

و از این بابت خیلی ناراحتم...

شش ماهت که تمام شد دندون 3و 4 هم دراومد و الان که هفت

تموم شده 5 و6 هم جوونه کوچیکی زده و حسابی شدی آقا موش

بلای مامان...

علاقه شدیدی به ایستادن داری و دو روزه خیلی بهتر میتونی بشینی.

غذای کمکی هم که شروع کردم و فرنی و حریره و سرلاک و سوپ با مواد

متنوع و زرده تخم مرغ خوردی ....قربونت برم عشقم

بااا بااا و ماااا مااا میگی ولی بیشتر باا بااا !!!

خیلی دوست دارم و میبوسمت گل من

 

1

2 3

پسندها (1)

نظرات (5)

❤خونه نمدی❤
9 اسفند 92 1:35
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی خوشحال میشم ❤خونه نمدی❤ رو تو وبلاگ نی نیت لینک کنی با تشکر خونه نمدی
آزاده
9 اسفند 92 17:59
ای جان دلم نشستن این فندق رو ببین .قربون اون ژستت برم من جیگر
مامان ایلیا(آرزو)
10 اسفند 92 12:40
سلام آرزو جون خوبید؟همش میومدم سر میزدم ولی خبری نبود دلمون حسابی تنگ شده بود آرتا جون هفت ماهگیت مبارک عزیزم منم ایلیا رو بردم گفت فقط 100گرم وزن کرده منم خیلی ناراحت شدم ایلیا نه میتونه بشینه نه هنوز دندون دار نیاورده تنبله
زهره مامان بارسین
13 اسفند 92 14:16
هفت ماهگی مبارک نفس عشق خاله . هزار ماشاا... داری روز به روز خوشگل تر می شی . مامانی اسپند یادت نره . خیلی ببوسش از طرف من و بارسین
غزل(مامان علی)
13 اسفند 92 17:08
هفت ماهگیت مبارک چقدر شما نازی هزار ماشاالله بهت خاله جون