آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

سه ماهگی

1392/7/25 18:01
نویسنده : آرزو و حامد
687 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

انگار همین دیروز یود که گذاشتنت تو بغلم و انگار دنیا مال من بود

قربون اون چشمای خوشگلت و موهای طلات که دل همه رو برده

قربونت برم که لپات گل انداخته بود.

ماشااله پسرم ...

امروز سه ماه از اون روز گذشته و من و بابایی از داشتنت و بودنت سرمستیم

کاش بتونیم همیشه برات بهترین ها رو فراهم کنیم

تو حاصل عمرمون و میوه شیرین زندگیمون هستی عسلم...

پی نوشت:

دیشب تولد خاله نسیمت بود رفتیم خونه مادربزرگ تا جشن بگیریم

ولی زدی زیر گریه شدید و به هیچ عنوان اروم نمیشدی خیلی شب

بدی بود تا 12 شب تو بیمارستان بودیم تا دکتر دید و معاینه کرد و گفت

همون دل درد هست خیلی بهمون سخت گذشت

همیشه سالم باشی گل من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ایلیا (آرزو)
25 مهر 92 19:13
سلام آرتا جونم خوشگلم 3ماهگیت مبارک ماشالا چه موهای نازی داری آرزو جون براش اسفند دود کن
ازاده
26 مهر 92 1:48
آرتا جونم 3 ماهگیت مبارک گل پسر.دلمون خیلی برات تنگ شده جیگر. ایشالله که دل دردت هم زودی خوب میشه و همیشه واسه مامان و بابات بخندی
زهره مامان بارسین
26 مهر 92 21:49
3 ماهگی مبارک گل پسری . هزار ماشاا... خدا حفظش کنه براتون من و بارسینم خوشحال می شیم به ما هم سر بزنید با اجازه لینکتون کردم
مامان شایان(زهرا)
27 مهر 92 17:32
مبارکهههههماشالله به این پسر.بوس برای ارتا جووووون
آنا
29 مهر 92 16:13
هزار ماشالله بووووووووووووووووووووووووووووس بده بیاد
امیرحسین کوچولو نفس ما
16 آبان 92 17:06
ماشاالله به آرتا جون خوشمل.ایشاالله دیگه هیچوقت دلت درد نگیره.
امیرحسین کوچولو نفس ما
26 آبان 92 16:17
مامانی آپیم....