آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

عکس نفسم

1392/7/3 8:27
نویسنده : آرزو و حامد
630 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

وقتی نگاهت میکنم به نظرم هنوز کوچولو موندی ولی وقتی میرم و 

عکس هات رو نگاه میکنم میبینم عزیز دلم چقدر تغییر کرده....

همش تصور میکنم سال دیگه این موقع داری از سر و کولم بالا

میری و با خودم میگم کاش همون جور کوچولو میموندی.

در هر حال زندگی در جریان هست و مهم اینه که دایم بزرگ و

 آقاتر میشی و من هر روز بیشتر عاشقت میشم و با خودم 

میگم قبل از این بدون تو چه جوری زندگی میکردم و نفس میکشیدم

شدی نفس من قربونت برم ...

امروز که برات مینویسم 72 روزه هستی گلم.

چند تا عکس هم میزارم که یادگاری بمونه 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامی شایان(زهرا)
3 مهر 92 18:56
وای عزیزم چه ناز خندیده...ماشالله.معلومه لپای خوشمزه ای داریمامانش ببوسشون محکم
مامان ایلیا
3 مهر 92 20:07
سلام آرتا جونم عزیز دلم ماشالا چه قد دوست داشتنی هستی خوش به حال ایلیا که یه دوست ناز داره.
پارمیدا
4 مهر 92 16:07
ماشالله به اقا ارتا بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
امیرحسین کوچولو نفس ما
7 مهر 92 15:46
وای خدا چقدر نازه هزار ماشاالله.مامانی اسپند یادت نره.چقدر به دلم نشسته این فرشته.حتما محکم ماچش کن.
سحر
8 مهر 92 13:26
عزیییزم..چقدر بزرگ و آقا شده.. ماشالله
نازنین
8 مهر 92 13:37
عزیزم قشنگمممممممممم می بوسمت هزار ماشاللههههههههههه من و پریا خیلی دوست داریم پسرمم
ازاده
10 مهر 92 19:28
ای جون دلم.ارتا جونم هنوز چیری نگذشته دلمون یه ذره شده برات.آرزو از طرف ما حسابی ببوسش
امیرحسین کوچولو نفس ما
14 مهر 92 4:33
سلا مامانی با پست تولد امیرحسین آپ هستیم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
15 مهر 92 20:50
روز کودک به ارتا جونم مبارک باشه
مامانی
17 مهر 92 8:50
سلام چه پسر نازیییییییییییییی نمیدونم چرا عکسای گل پسری رو دیدم حس کردم شبیه نی نی منه. اولین باره یه نی نی میبینم که منو یاد دختر خودم میندازه خدا حفظش کنه