آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

گل پسر یا گل دختر....مساله این نیست...فقط سالم باش

1391/11/27 10:42
نویسنده : آرزو و حامد
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

خوبی ؟ جات راحته ؟ من و بابایی هم همش منتظرتیم

راستی پسر عموت 6 هفته دیگه به دنیا میاد ولی حیف

که خیلی دوره ولی ان شااله وقتی بیاد میبینیش.

اگه اینجا بود هم بازی میشدین ....حیف

اشکال نداره خودم باهات بازی میکنم ...من و بابایی

میبریمت پارک تو میدویی ما هم همش دنبالت میدوییم

قربونت برررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم مادر

برای دیدنت روزشماری میکنم  ...12 روز دیگه ان شااله تو سونو

میبینیمت و تو هم به ما میگی پسری یا دختر

هنوز به اسمت جدی فکر نکردیم ...منتظریم ببینیم خودت رو به

ما نشون میدی ؟!

تخت و کمد و کالسکه و تشک برات خریدیم ولی خریدای اصلی

رو هنوز نکردیم ...

بی صبرانه منتظر قدم های کوچیکت هستیم

راستی امسال عید سر سفره هفت سین سه نفری میشیم

قربونت برم ...زودتر بیاقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای فینگیل
27 بهمن 91 19:03
قوبونش بشم.همش بهت فکر میکنم