آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

من و تو و بابایی

1391/10/9 11:11
نویسنده : آرزو و حامد
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان و بابا

اومدم یه کم باهات درد دل کنم ...نمی دونم چرا اینقدر

 جدیدا اشکم در مشکم هست البته میدونم ...علت وجود

تو و هورمون هاست ...بعضی وقت ها با خوندن یه مقاله هم

اشکم درمیاد ...

راستی چند روزی هست بابایی سرما خورده و کلا داره

درمیره از دستم که یه وقت من و فینگیل عزیزمون مریض

 نشیم ...این نشون میده که چقدر به فکرمون هست و

چقدر دوسمون داره ولی من بازم اشکم درمیاد!خووووب

 دست خودم نیست چی کار کنم

بابایی خیلی برای راحتی و آسایش و آرامش ما تلاش میکنه

و از خدا میخوام بهش سلامتی بده و سایه اش رو همیشه

رو سرمون نگه داره ...

قربونت برم فینگیلم چقدر روزها دیر میگذرن ....

شایدم من خیلی عجول شدم

دوسسسسسسسست داریم یه عالمه ماچ ... هر چی بگم بازم کمه قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حامد
9 دی 91 13:46
بابا حامد
9 دی 91 13:55