آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

آرتای این روزای ما

1392/6/18 15:36
نویسنده : آرزو و حامد
611 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان

پریشب بابایی موهای شما رو کوتاه کرد کمی و قیافه ات خیلی عوض شده.

دیروزم یه عالمه به مامان آغون گفتی و دل مامان رو بردی 

امروزم از صبح همش خوابی فکر کنم مست کردی قربونت برم

وقتی میخوابی دلم برات تنگ میشه

همش دارم میبوسمت و سیر نمیشم.

یکشنبه واکسن دو ماهگی رو در پیش داری و من باز استرس دارم

و نگرانم ...خدا کنه اینم به خیز بگذره.

راستی عمو جونت با خانواده اومدن ایران ولی ما هنوز ندیدمشون.

 این عکس مال 35 روزگیت هست

قربون گل پسرم که عشق مامان و باباست.

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان انا
18 شهریور 92 19:03
قربونش برم عزيز دلم چه ناز نگاه مي كنه
مامان ایلیا
18 شهریور 92 19:42
آخ جون بالاخره مامان آرزو عکس گذاشت دلم براش خیلی تنگ شده بود ماشالا چه قد ناز شده منم مثل شما برای واکسن استرس دارم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
21 شهریور 92 2:06
ای جان چه خوشمله گل پسری.نترس مامانی یه شب شاید تب کنه.فقط مواظبش باش که تبش بالا نره.هر یک تا دوساعت تبشو با تبسنج نی نی ها اندازه بگیر.اینم میگذره ناراحت نباش. قبل از اینکه بری برای واکسن دو برابر وزنش بهش قطره استامینوفن بده.مثلا اگه 3 کیلوِ،6 قطره استامینوفن بده.بهداشت که بری اینها رو بهت میگه.یا بعد از زدن واکسن قطره بده و اگه تبش ادامه داشت هر 6 ساعت ادامه میدی انشاالله تا صبحش تبش رفع میشه.البته اگه تب کنه.چون بچه ها با هم متفاوتند.انشاالله به سلامتی و راحت بگذره
مامی شایان(زهرا)
23 شهریور 92 10:02
عزیزم ماشالله چه بامزه شده...شایانم صبح تا ظهر همش خوابه.منم میخوابم باهاش