آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

فرشته ما در راه است

1392/4/21 9:43
نویسنده : آرزو و حامد
179 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

این آخرین مطلبی هست که قبل از گذاشتن پاهای خوشگلت به این دنیا اینجا

مینویسم...

نه ماه باهات زندگی کردم 

نه ماه با هم نفس کشیدیم

نه ماه قلب کوچولت همراه قلبم تپید

نه ماه درونم بودی و همه زندگی و دید من رو تغییر دادی

نه ماه تموم زندگی من و بابا شدی

نه ماه هست که فکر میکنیم هیچ چیز و هیچ کس اندازه تو برامون با ارزش نیست

نه ماه هست که بی وقفه با وجود و حضورت زندگی مون رو رنگی کردی

بی انصافی است اگر بگم فقط این ها رو من تجربه کردم 

بابایی هم لحظه لحظه کنارمون بود و از هیچ تلاشی برای راحتی مون دریغ نکرد

خدا سایه بابایی رو سرمون حفظ کنه و بهش سلامتی بده

پسرم دعا کن ...دعا کن که خدا دعای فرشته های کوچولوی معصوم رو قبول میکنه

دعا کن اون پدر و مادری باشیم برات که لیاقتش رو داری

دعا کن برای سلامتی خودت و همه فرشته های کوچولویی که مثل خودت این روزها 

تو راهن و میخوان بال های خوشگلشون رو تو این دنیا باز کنن

دعا کن برای مامانی که سریع سر پا بشه و کمتر درد بکشه و خدا بهش توان و جرات 

بیشتری بده تا بتونه بیشتر و بهتر از فرشته خوشگلش نگهداری کنه

برای بابایی هم دعا کن که با وجود شما خدا به زندگی مون برکت بیشتری بده

قربونت برم انشااله 24 تیر دوشنبه میای بغلمون و پست بعدی مخصوص عکس های تو 

عسل مامان و بابا خواهد بود....

 

دوست داریم جوری که هیچ وقت کسی رو اینجوری دوست نداشتیم

میخواهیمت و به بودن و داشتنت مغروریم 

پسر گلمممممممممممممممونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)