آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

یازده ماهگی

1393/3/27 15:38
نویسنده : آرزو و حامد
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

چه زود 11 ماه گذشت و ماه دیگه یک سالت تموم میشه عسلم

اومدی و زندگی مون رو زیر و رو کردی و چراغ خونه مون شدی 

قربونت برم این ماه اصلا وزن نگرفتی و خیلی عقبی از نمودارت و من 

خیلی ناراحتم .ویروس هم گرفته بودی و غذات رو برمیگردوندی و...

رفتیم پیش دکتر و دوا داد و خدا رو شکر بهتری ...

نفسم کل خونه رو کشف کردی حتی کشوهای اشپزخونه و 

علاقه خاصی به جای پیاز و سیب زمینی داری!!

همیچنین به باز و بسته کردن در ها حالا هر دری میخواد باشه.

وروجک من خودت رو میزنی به مظلومیت و گریه و بغض تا بغلت 

میکنم خوشحال و خندون میشی که دستت به اون چیزی که میخوای

رسیده بلا شدی نفسسسس.

تو این ماه اولین مسافرت زندگیت هم رفتی ...رفتیم نمک آبرود با این که 

کوتاه بود ولی خوش گذشت بعداز دو سال مسافرت چسبید.

دستات رو میگیریم و تا میگیم تاتی شروع به تاتی میکنی 

راستی امروز دندون نهم هم رویت شد ولی خیلی خیلی فینگیلیه 

مثل خودتبوس

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان ایلیا(آرزو)
27 خرداد 93 16:16
سلام آرزو جون خوبید؟همیشه به گردش ایشالا که همیشه سلامت باشید آرتا جونم 11ماهگیت مبارک واقعا خیلی زود میگذره انگار همین چند روز پیش بود که راجع به ختنه حرف میزدیم
نازنین
31 خرداد 93 20:10
ارتای ناز و قشنگمممممم قربونت برم با خنده هاتتتتتتت خوشگلمممممم دلم برات تنگ شده ایشالله که سلامت باشی و همیشه بخندی
شیما مامان شاهین کوچولو
11 شهریور 93 21:33
اخیییییی چقدر خوشگله اقا ارتا خدا حفظش کنه مامانی عکسای تولد گل پسرم بزار
شیما مامان شاهین کوچولو
11 شهریور 93 21:34
یه سوال تو خصوصی ازتون میپرسم ... لطفا خصوصی رو چک کن عزیزم