آرتا جونمآرتا جونم، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

آرتا شیرینی زندگی ما

ده ماهگی

1393/2/23 14:29
نویسنده : آرزو و حامد
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامان

روزها زود میگذرن و تو دهمین ماه زندگیت ورق خورد عسلم.

ایشالا سال های سال زنده و سلامت و موفق باشی.

امروز روز پدر هست و بابایی اولین سالی هست که پدر شده و خیلی

خوشحاله ...من بهش میگم پدر اولی ...یه هدیه کوچیک هم بهش دادم 

هم از طرف خودم و هم از طرف تو گلم

تو این ماه دندون هشتم هم دراومد البته هنوز خیلی فینگیلیه ...

وروجک من به همه جا سر میکشه و از همه جا میگیره بلند میشه و راه میره با 

کمک وسایل خونه و البته من ! مثل جوجه ها هم دنبالم راه میوفته عسلم

وقتی میدونه میخوام بگیرمش سرعتش بیشتر میشه.

عزیز دلم موز و بیسکوئیت و خرما هم اضافه شده بود این ماه تا فردا که 

بریم ببینیم خانم دکتر چی میگه...

پسندها (1)

نظرات (2)

آزاده
23 اردیبهشت 93 22:55
جوجه خوشگل چه عکسهای قشنگی .10 ماهگیت هم مبارک یه عالمه بوسسسس.پدر خانواده روزت مبارک.
مامان ایلیا(آرزو)
27 اردیبهشت 93 9:06
سلام آرتا جونم ده ماهگیت مبارک گل پسر ناز